4 Ocak 2010 Pazartesi

GİTARIM VE BEN




Herkes türü ne olursa olsun severek müzik dinler. Dinlediği müziklerden ve melodilerden etkilenir.

Bunları kendi de çalabilmek ister. Bu yüzden dönem dönem hepimizin bir enstrüman çalmak isteği beynimzin bir köşesinde var olmuştur.
Enstrüman çalmak zor bir iştir, büyük çaba gerektirir. Öncelikle çalacağınız enstrüman sevdiğiniz müzik türünün elemanı olmalı. Severek çalmalısınız ki hevesiniz kırılmamalı.

Müziği ne için yaptığınızı belirleyin. Ben gitarı ne kız tavlamak için nede bu yaşta karizma yapmak için soyunmadım bu işe aklımın ucundan bile geçmedi. Çok bu sorulara mağruz kaldım ama ben müziği ne için yaptımı biliyorum ilk başta oğlum için daha dört yaşında ama onun için öğreniyorum ve sonra kendim için gençlik yılarımda içimde uhde kalan bir heyecanı şimdi yapmaya çalışıyorum.

Neden oğlum için derseniz, ben bir babayım evladımın bu yaşlarda bişeyler kapmasını, öğrenmesini istiyorum. Benim annem babam bana bu yaşlarda daha çok ilgilenselerdi daha iyi olurdu düşüncesindeyim. Çocuğumun gelişimi için elimden geleni yapmaya çalışıyorum ve çalışıcamda... Bu yaşlarda çoçuk gelişimi çok önemli, yeteneklerini açağa çıkarmak lazım. Gerçi erken diyorum ama hemen bende çalamadığıma göre yavaştan yavaştan beni izliye izliye belki bişeyler kapar. Onunda içindeki belki bir yeteneğini çıkarmış olurum diye düşünüyorum.

Bence herkes bir ensturman çalmalı, düşüncesi var. Eğer beni okuyan dostlarıma bişey sölemek istiyorum. Çocuklarına, torunlarına, yeğenlerine ellerinden gelebiliyorsa en güzel hediye olarak ensturman almalarını tavsiye ederim. Aslında bu çoçuk gelişimi çok ayrı bir konu sonra ayrı bir zamanda bunu da yazarım. Ufak Bir şey daha eklim ben gitar başlıyaldan beri çevremdeki insanlarda bişeyler yapma çabasına girdi, acaba bizde çalsakmı diye düşünenler oluyor onlarada bir nebze cesaret veriyorsam ne mutlu bana. Öğrensinler tabi... Yakın arkadşalrımdan biri de öğrenmeye karar verdi, oda saz çalıcam diyor işallah başlar. Başlamasını istiyorum, çünkü onunda çoçukları var. 2 tane onlarda babalarından bişeyler öğrenir. Gelip gitmelerimiz oluyor onlara gittiğimizde mustafa abim saz çalıyor babam gitar çalıyor ben neden çalmim düşüncesi yerleşir diye....

Size gitar ile maceralarımı anlatıcam eğer okumak isterseniz :)))))bekleyiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder