12 Ocak 2010 Salı

GİTARIM VE BEN - 3


En zor evre alışma evresidir. Bu evrede sabırlı olun Enstrümanınızı sevin.Sürekli onla uğraşın.Farklı sesler çıkarmaya çalışın. İlk zamanlarda enstrümanın işlerinizin önüne geçmesine izin vermeyin.Olası bir kötü durumda enstrümanınızdan soğuyabilirsiniz.

Neyse ben başladım gitar derslerine interneten tabi bir uzman öğreticiden özel ders almadan bu yola adım attım gerçi ne kadar zor bir süreç olucağının farkındayım kısa bir zaman için de he diyince olucak bişey değil tabi ama bendeki heycanı görseniz çok mutluyum yakınımdaki arkadaşlarım farkında bu küçük mutluluğumun.

Tabi zaman akıp geçtikçe ben bişeyler öğrenmek için çaba harçıyorum ama öle karşıdan gözüktüğü gibi olmuyormuş ana temeller var nota bilgisi v.s. v.s. Aklımada tutabilmek için parmaklarıma yazılar yazdım bu yaşta :))))

Parmaklarrım küçük geliyor notalara basabilmek için ama olmuyor zorlanıyorum kaç günler parmaklarım acıdı ve hala da açıyor. Parmaklarımı açabilmek için neler yapmadım ki parmak alıştırmaları sonra parmaklarımın aralarına açılsındiye kalın malzemler koydum saatler boyunca beklettim :)))) ama mutlu bir accı tabi bunlar.

Zaman ilerledikçe ben bişeyler çalmaya başladım ama öle zor parçalar değil şimdi sölicem ama gülmeyin sakın şarkılar yağ satarım bal satarım ustam ölmüş ben satarım ilk bunu çıkardım sonra daha dün anemizin kullarında yaşerken v.s.vs. Ama insan çaldıkça daha da mutlu oluyor zor parça olmasada tonları tutturarak çalmak çok güzel. Ben her çalıştığım şarkıları eşe dosta her geçen tanıdığım insanlara çalıyorum bunları. :)

Çalışmalrım devam ediyor hepimizin bildiği şarkılara geçtim eh az bucuk çalmalarım bişeye benzemeye başladı. Hayatımda ben de iz olarak bırakaçak şarkıyı öğrendim artık sevmeyeceğim... ( çünkü ilk tam anlamayıyla gitarla çalabildiğim parça ) görseniz deliler gibi çalışıyorum. Olmuyor yapamıyorum tekrar tekrar deniyorum ama sonunda çıkardım parçayı ama bide bana sorun Ya da çevremdekilere günler boyu hep bu şarkıyı çaldım mahalledeki herkese. bu şarkıyı sanırım ezberlemişlerdir benden duya duya. dışardan geçen tanıdığım herkesi çağrıyıp dinlettirdim. belki onlara gına ve bıkkınlık gelmiştir. :)) belki onlar sevmeyecek bidaha bu şarkıyı ama ben seviyorum. :)

ama yine özür dilerim verdiğim rahatsızlıktan dolayı çevreme....

Gülümseyerek düşünüyorumda ben şarkı söyliyecem ilginç demi.. sesim sarkı söleyecek kadar güzel bir ton değil birisi bana şarkı söle dese cesaretimi toplayıpta söleyemesdim ama gitar öğrenmeye başlayaldan beri gitarla beraber şarkı sölemek tuhaf gelmiyor. Sesim kötümüş iyi söleyemiyorum v.s gibi düşünceler içinde olmadan gitarın büyülü havasının içine giriveriyor insan. Ve şarkıları aklımda hiç tutamasken şimdi bile birkaç sarkıların sözünü tam anlamıyla öğrendim.

devamı gelecek öğrenesiye kadar...:) bekleyiniz... sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder