4 Ocak 2010 Pazartesi

GİTARIM VE BEN - 2


Gizem özürdiliyorum ama, artık gitar öğrenesiye kadar benim.... Gizem benim yeğenim.

İş yerime vitrin dizayn için yeğenimden gitarını aldım vitrinin bir köşesine koydum dekor amaçlı ney de vardı değişiklik olsun diye ikisinide vitrinin gözükücek tarafına koydum ama gerçektende güzel olmuştu. Hatta bazı müşteriler gitarın satılık olup olmadığını dahi sordu :))) neyse vitrinin dekoru değişince gitar vitrinden çıktı ve mecarem başladı.....

Kılıfında duruyor karşımda o bana bakıyor ben ona cesaret edemiyorum elime almaya çünkü bilmiyorum ve Birkaç gün böle geçti. Birgün gitarı kılıfından çıkarıp aldım tellerine basmaya başladım sadece ses çıkartabliyordum ölesine çaldım yapamıyordum ve yıllar sonra elime gitar almışşım ve bunu değerlendirmeliyim. kendim için değil oğlum için ( adı murat can ) dedim içimden öğrenmelisin diye sayıkladım ve gitarı bırakıp bilgisayarın başına geçtim. Nasıl öğrenebilirim diye internetten aramalara başladım ve görsel olarak anlatımlı gitar öğrenme dersleri vardı ve bana en uygun olanı seçtim ve başladım. Sanıırm hafta sonuydu ben Birkaç not aldım ve pazar günü evde çalışayım diye. sabahtan akşama kadar evde ses gürültüsünü duysanız gülerdiniz çünkü kulaga hiç hoş gelmiyor. :)) evde heyecan dolu bir kişi var ama onu es geçtim pordon eve geldim ve sırtımda kocaman Bir şey var beni gören muratcan hemen başladı baba bu ne diye sayıklamaya hemen açtım ve verdim görseniz burdada gülerseniz gitar muratcanın boyundan buyuk :)) hemen gösterdim ilk önce ben çaldım sonra muratcana verdim çal oğlum dedim elleri tellere dokunun ca sesler açığa çıkınca muratcanadaki o gülüşler ve gözlerindeki heycanı görebildim bir babanın o heycanı, o mutluluğu görmesi kadar güzel bişey yok dünyada anlatılması zor anlar...

devamı gelicek bekleyiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder