30 Aralık 2009 Çarşamba

HANGİ ŞIKKI ŞEÇERDİNİZ?

Bugün gökyüzü kara bulutlarla dolu ve bulutların gözyaşları gökten yere doğru iniyor. Karamsarlık insanın içini kaplıyor ama ben seviyorum yağmurlu ve kasvetli havaları. benim tercihim tabi bu
Kış yüzünü göstermeye başladı havalar soğudu ve üşümeler başladı, sıkı sıkı giyinmeler ve sıcak bir ortam aramalar... Evde Ya da işte pencereden dışarıya bakarız bir koşuşturma etrafta ve elimizde bir bardak çay yudumlarken uzaklara dalar gideriz hiç farketmeden zamanda bir yolculuk yaparız.
insan bu havalarda kendisiyle yüzleşir ve kabuğuna çekilir, uzaklara gider. Geçmişine Ya da geleceği için planlar düşünür. Aslında her zaman böle değilmi yaşamak için geçmişten gelecek için ders almasmıyız. Benim sözümdür :)

Hayatımız test şıklarından ibarettir, iki secenekli bir test bu şıkların hangisini işaretlemek ise sizin elinizde..
Ben her sabah uyanışlarımda bir seçim yapmaya çalışırım. İki şıkkım vardır.
günüm iyi gececek Ya da kötü geçeçek diye
ben her zaman iyi geçecek umuduylar evden çıkarım.
Ama tabi nerden bileceksiniz ki iyi Ya da kötü geçegini ama güne güzel başlamak hakketen çok güzel bir duygu.

kötü geçse bile olaylardan en az sıkıntıyla atlabilmekte bizim elimizde..kolaymı bunları yapabilmek değil elbet ama herkese göre de göreceli bir davranış.yapabiliriz.

Hayat seçimlerden ibarettir diye düşünürüm. her zaman her durumda bir seçim yaparsınız nasıl davranacağımızı seçeriz. Ya iyi Ya da kötü olanı şeçeriz yani hayatını nasıl yaşıyacağınızı ve akışını her zaman biz belirleriz.

Hergun hayatımızı dolu dolu yaşamayı seçme şansımız ve hakkımız oldunu ve herşeyin kendi seçimimize bağlı olduğunu unutmayınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder