30 Aralık 2009 Çarşamba

DURSUNBEY KABUGUNU KIRMA ZAMANI GELDİ

Şu günümüz Türkiyesinde Dursunbey nerde acaba soralım kendimize ben şahsen Dursunbey’in hiç iyi bir konumda oldunu düşünmüyorum…
Batının doğusu en ücra köşesi aslında, Türkiye şartlarında  doğuya yardım çok giderken neden bizim memleketimiz bu olanaklardan yararlanamıyor bilmiyorum.
Artık bilinçli bir toplum olma zamanımız geldi. Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın devirleri geçti geride kaldı bu düşünceler.
Neden kendimizi ifade edemiyoruz? Acaba hiç araştırdınızmı kendinizce, hiç kimse bu soruyu sormuyor kendisine….
Artık bişeyler yapma dönemi sesinizi duyurmanın tam zamanı artık.
Dursunbeydeki yönetim ve yöneticiliğin değişmesi lazım. Buda bizim bilinçli toplum olarak olabilir ancak.
Yönetimi ve yöneticiliği sadece belediye olarak düşünmeyin, sivil toplum örgütleri de var memleketimizde, bunlarıda düşünün lütfen, mevcut kuruluşların Dursunbey için çalıştıklarını zandetmiyorum bazı menfaatler doğrultusunda bişeyler oluyor işte yansıyan bişey varmı yok. Ama biz hala böyle davranarak bişey oluyormuş gibi davranıyorsak yanılırız, yapılmakta ve düşünme aşamasındaki bir projelere ne kadar duyarlı oluyoruz ki ;
Biz toplum olarak bazı şeyleri arama sorumlulugumuz yok biliyorum herkes kendince bişeyler konuşuyor ama sadece konuşmakala kalıyoruz yani beynimizin yapmak istediği ile ağzımızdan çıkan kelimelerin hiç biri birbirine uymuyor böylelikle ne oluyor yerimizde sayıyormuşuk gibi geliyor. Sağduyumuz memleket olarak hiç gelişmemiş öle bir nitelik kazanmamışık böle gelmiş böle gitsin anlayışı ile biz bir yerlere gelemeyiz.
Duyarlı ve bilinçli bir bir toplum olalım lütfen yapılan işlerin sizin ve Dursunbey için faydalı olacağını düşündüğünüz işler olmasına dikkat edelim. Bakınız önümüzde seçimler var en kısa örnek başka sivil kuruluşlarda olabilir sececeğiniz başkanı bilinçli olarak seçin Dursunbey ve toplum için faydalı olacağını düşündüğünüz kişilere veriniz… Ama verdiğiniz oyun arkasında durunuz lütfen ve oya karşılık hakkınızı arayınız bizim tepki gösterme yeteneğimizi körelleştirmişler, gözümüzü açalım artık bence çok geç kaldık artık bu geç kalmışlığımızı bir an önce kapatmaya çalışalım bilinçli ve duyarlı bir toplum olma zamanı geldi de geçiyor bile KABUĞUNUZU KIRIN ARTIK….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder