30 Aralık 2009 Çarşamba

BİR SİHİR OLSA…

y1ppgg6akxz56zr43y4e_8cb6bgls6tqatzhujrysz8vtb8n0izoypo_7_tpnezch_71
Geçmişimin fotoğraflarını buldum.
Dün gece.
Tozlu raflar arasında… Ellerim tozlandı üzerime sildim.
İyi ya da kötü bir yaşam, hangisi ağır basıyor bilmiyorum.
Öle ya da böle her ikisi de benim hayatımdan bir parça, yaşanmışlarım.
Albümler dolusu resimler. Şimdiki zamandan eski zamanlara doğru bir geçmiş.
İnsan o resimlere baktıkça nereden nerelere geldiğini düşünüyor.
İçimden hey gidi seneler diyorum, ne çabuk geçti.
Resimlere baktıkça insan o günleri yaşıyor yeniden.
Her resme teker teker baktım. Her geçmişimi ziyaret ettim
Hayatım bir film şeridi gibi geçti gözlerimin önünde, daha dün gibi geliyor insana
Yaşlanmışsın be sende serçe, yaş 29 otuza merdiven dayadın.
Bu gecenin büyüsümüdür anlayamadım bana inat sanki
Televizyonda çalan slow bir şarki eskilere ait
Kulaklarım müziğin sesinde, gözlerim resimlerde aklım nerelerde bilemiyorum
Resimlere bakarken gözlerim doluyor, hıçkıra hıçkıra değil
Yavaşça ağlıyorum. Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyor.
Bazen üzülüyorum bazen de gülüyorum, isyan edercesine değil ama sitem dolu hayata
Ne günlerim geçmiş iyi ya da kötü bir yaşam.
Sonuçta benim hayatım, ömrüm boyunca yüreğimde gizlenecek.
İçimden eskiye gitmek geliyor keşke o zamanlara dönebileceğim bir sihir olsa…
Çocukluğuma, okul yıllarıma ve gençliğime…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder